آخرین اخبار
کد مطلب: 126057
پيام تبريک فرمانده سپاه شهرستان لردگان به مناسبت روز خبرنگار
تاریخ انتشار : 1398/05/17 21:47:28
نمایش : 1588
فرمانده سپاه شهرستان لردگان با صدور پيامي گفت: هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهيد محمود صارمي نامگذاري شده است؛ اين روز فرصت مغتنمي است که از زحمات بي دريغ اصحاب قلم تشکر و قدرداني شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سرهنگ کرم نظري فرمانده سپاه شهرستان لردگان با صدور پيامي گفت: 17 مردادماه؛ سالروز شهادت محمود صارمي خبرنگار متعهد، متعلق به قشر و گروهي است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رساني و آگاهي بخشي را بر دوش گرفته اند.

وي افزود: اين روز، يادآور حماسه آفرينيهاي آنهايي است که بقاي حقيقت را به بقاي خود ترجيح دادند و با خون خود بر برگههاي اعلام نوشتند. ياد و خاطره شهيدان خبرنگار را هم گرامي مي داريم. به حمد خدا رسانه ها در جمهوري اسلامي ايران و به برکت خون شهداي خبرنگار، بر سرحرفه خويش با هيچ صاحب زر و زوري معامله نکرده اند و اصول انقلابي خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام مي دهند.

وي گفت: عصر حاضر عصر ارتباطات است و رسانه ها با انتقال اطلاعات جديد و مبادله افکار و عقايد عمومي، نقش بزرگي را در فرهنگ سازي و هنجارآفريني جوامع به عهده دارند.

سرهنگ  نظري بيان کرد: خبرنگاران به عنوان رزمندگان خط مقدم جنگ نرم مي توانند با آگاه سازي و هوشيار کردن مردم نقش مهمي در شکست برنامه هاي رسانه اي دشمن عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايفا کنند.

فرمانده  سپاه شهرستان لردگان، ضمن تبريک روز خبرنگار، به همه خبرنگاران، صاحبان انديشه و قلم و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، از درگاه خداوند بزرگ براي اين عزيزان توفيق و سربلندي در انجام وظايف را خواستار شد.

انتهاي پيام/630 ل
 
.
 
 
 
 
 
خالدی
| |
1398/05/18 19:36:28
0
0
درود و هزاران درود بر سپاه و فرمانده محترم سپاه ناحیه لردگان
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس